Mindnyájan hallhattunk már a TCR-ről, ismertebb nevén a Társadalmi Célú Reklámról. Ezek azok a hirdetések, melyeket társadalmi célból készítenek, hogy  felvilágosítsanak, tájékoztassanak, segítsenek minket, a nagy társadalmat. Mi úgy döntöttünk, hogy ennek mintájára megalkotjuk az EECR-t, avagy az Egy-Ember Célú Reklámot. Nem tartjuk a TCR-t már hatékonynak, sőt sok esetben hiteltelennek érezzük azokat, céljaik is megkérdőjelezhetőek számtalan esetben, tisztelet a kivételnek.

Node térjünk vissza a mi kis EECR-ünkhöz: él Magyarországon egy 3 éves kisfiú Patrick Dórián, akinek őssejtbeültetésre van szüksége. Édesanyja ennek érdekében kampányol számára a médiában és az interneten. Patrick életének és betegségének történetét részletesebben bemutatja a lenti rövid video, melynek létrejöttében kulcsszerepe van Mernyó Ferencnek. Ő készítette ugyanis a filmben is látható fényképeket. Ezután megkereste egyik kedvenc zenekarát, az Ocho Machot, hogy nem tudnának-e valamilyen módon segíteni a kampányolásban. Dehogyisnem, érkezett a válasz. Ennek eredményeként készült el ez az ún. slideshow  Patrickról és a gyűjtésről, az Ocho zenéjével. Patrick anyukája örömmel vette a lehetőséget, mert a zenekar ismertsége további elérést eredményez felhívásának. A zenekar  pedig új albumának egy,  a gyerekekről, a gyerekeknek szóló dalát a Nicest Children Of The World-öt választotta, melyet amúgy is a Küldd a Mosolyod a gyermek fotó verseny dalpályázatára írtak.

És, hogy mit keres ez a cikk a Tudatbázison? Örömmel álltunk a kezdeményezés mögé, hiszen ez egy olyan együttműködés, mely bemutatja, hogyan segíthetünk kölcsönösen egymáson. Vétek lenne ebből kimaradnunk! Alant a video, szabadon terjeszthető, terjesztendő! Segítsünk Patricknak!

About The Author
-